niedziela, 4 stycznia 2015

Ulubieńcy Grudnia



Cześć, od świąt tu nie zaglądałam to czas to nadrobić. Dzisiaj pokażę Wam kilka rzeczy które umilały mi ten mało zimowy miesiąc. Uwielbiam zimę, śnieg i czekałam na to długo i niestety tylko dwa dni w moim mieście trwała zima.
Święta zleciały strasznie szybko, ale Mikołaj w tym roku był bardzo hojny dla mnie z czego bardzo się cieszę :)

Tak więc zaczynamy :)


Jak widzicie nie ma tego dużo.



Na początek pielęgnacja ust. Super produkt, bardzo wygodny i poręczny. Soft lips z Perfecty ja mam akurat o smaku waniliowym. Świetnie pachnie i słodko smakuję. Ostatnio nawet posmarowałam nim usta mojej rocznej siostrzenicy to siedziała i zlizywała go z ust i ciągle chciała się nim smarować.
Cena ok 12 zł


O tym kremie z Ziaji wspominałam we wcześniejszym poście o nowościach w pielęgnacji. I powiem Wam że jest rewelacyjny. Stosuje go codziennie pod makijaż. Dobrze nawilża twarz i co najważniejsze przestały wyskakiwać mi niedoskonałości na brodzie, a z tym miałam zawsze problem.
Cena ok 10zł 

Jeśli chodzi o podkład to cały miesiąc używałam Maybelline Affinitone w odcieniu 03 Light Sand Beige. Początkowo obawiałam się że jest za jasny, ale kolor świetnie dopasowuję się do mojej skóry. Idealnie matowi skórę, nie błyszczy się ona przez długie godziny.
Cena ok 20zł


Tusz do rzęs do którego długo musiałam się przekonywać. Na początku nie podobał mi się efekt jaki dawał ten tusz, po kilku godzinach osypywał się. Nie do końca pasowała mi też szczoteczka, bo jednak wolę takie proste a nie wygięte. Jedak po dłuższym używaniu bardzo się polubiliśmy i jestem z niego zadowolona.
Cena ok 10 zł 



Chusteczki do demakijażu z Biedronki. Bardzo fajnie zmywają makijaż, nie pieką mnie oczy co najważniejsze. Fajne rozwiązanie podczas podróży, nie trzeba przewozić buteleczek z płynami, martwić się czy cię wyleje. Długo były niedostępne w Biedronce dlatego zaopatrzyłam się w parę opakowań.
Cena ok 5zł


A na koniec pokaże Wam co przyniósł mi Mikołaj :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz