poniedziałek, 30 marca 2015


Makijaż w którym czujemy się pięknie !


W jakim makijażu czujecie się najlepiej? Stawiacie na mocne usta czy oczy? 
Ja zdecydowanie częściej podkreślam oczy niż usta, ale na większe wyjścia usta grają główną rolę :) 

      Nie zawsze rano chce mi się malować mocno do pracy, zazwyczaj robię tylko kreskę i trochę bronzera. Ale są wyjątki i maluję się mocniej.
      I dzisiaj pokaże Wam makijaż w którym ja czuję się najlepiej. Dla niektórych może być za mocny na dzienny makijaż ale co kto lubi. Tutaj postawiłam tez na żywy kolor na ustach, którego na co dzień nie ma. 




Zdjęcie bez makijażu :) Skóra powoli wraca do dobrej formy. W następnym poście pokaże Wam co zaszkodziło mojej skórze i co pomaga wrócić jej do normalności.


Kosmetyki, których użyłam: 


Na twarzy mam już podkład, korektor i puder. Brwi podkreślone i zrobione jedno oko :)


Czas na bronzer i róż:



I na koniec usta:


I tak prezentuję się skończony makijaż :)





Użyte pędzle, które od razu nadają się do mycia :)




2 komentarze: