poniedziałek, 20 kwietnia 2015


PAZNOKCIE HYBRYDOWE 


Dzisiaj przychodzę z postem, którego jeszcze u mnie nie było. Ale nie mogłam o tym nie wspomnieć, gdzie nie wejdziesz wszędzie każdy zachwala i poleca. Mowa tu oczywiście o lakierach hybrydowych. Pierwsze lakiery dostałam na święta od rodziców. Wybór padł na markę Semilac, którą zobaczyłam u kilku blogerek. I powiem szczerze, że nie zastanawiałam się nad inną firmą nawet. 


Pierwsze zamówienie zrobiłam na stronie Pazurki, zamówiłam baze, top, odtłuszczacz i 7 kolorowych lakierów. Kolory dobierałam razem z mamą i wybrałyśmy takie kolory, które często nosimy na paznokciach. I są to kolory widoczne na poniższym zdjęciu:

- 039 Sexy Red- klasyczna czerwień, mój narzeczony uwielbia ten kolor 
- 037 Gold Disco- śliczny złoty brokat
- 019 Blue Lagoon- ulubiony lakier mojej mamy
- 004 Classic Nude- klasyczny nudziak, w zależności od oświetlenia kolor jest różny 
- 009 Baby Girl- mój ulubiony kolor !!
-101 Juicy Peach- z niego jestem najmniej zadowolona
- 022 Mint- Cudowny





Ostatnio lakiery hybrydowe pojawiły się w moim ulubionym sklepie internetowym MintiShop, więc postanowiłam dokupić nowe kolory, których mi brakowało. Dodatkowo dokupiłam płyn do ściągania lakierów hybrydowych i polerkę. Jak zawsze zamówienie było super zapakowane i w prezencie cukiereczek :)


Kolory jakie zamówiłam to:

- 023 Banana- przepiękny kolor na wiosnę i lato
-034 Mardi Gras- przecudowny kolor!! mogłabym nie ściągać go z paznokci,
- 031 Black Diamond- piękna czerń,
- 105 Stylish Gray- cudowny jasny odcień szarości,
- 058 Heather Gray- kolor który ciężko jest mi określić, ni to szary ni to różowy czy liliowy.





A tak prezentują się wszystkie kolory :) 



Mała armia :)




Lampę kupiłam oddzielnie na allegro. Jest to zwykłą podstawowa lampa nic szczególnego. W najbliższym czasie napewno dokupię jeszcze kilka kolorów, myślę też nad oryginalną lampą, bo ta którą ja posiadam jest taka zwykła z allegro. Ale jak szukałam ją na stronach to nigdzie nie jest dostępna. Dokupię napewno wzornik, żeby było widać jak każdy kolor wygląda na paznokciu. 




1 komentarz: