wtorek, 2 grudnia 2014

Drogi święty Mikołaju !!


Dzisiaj pokaże Wam 4 rzeczy z listy prezentów od świętego Mikołaja. Lista nie jest duża, są to takie 'najpotrzebniejsze' rzeczy. Oczywiście że chciałabym duuużo więcej rzeczy, ale co za dużo to nie zdrowo. więc przejdźmy do rzeczy.







 Kiedy je tylko zobaczyłam odrazu zapragnęłam je mieć. Pędzle które mam służą mi już od roku i pomyślałam że czas aby trochę odsapnęły. Zoeva Pink Elements Complete Eye to zestaw 12 pędzli do oczu. Są tu wszystkie pędzle, który potrzebuję i napewno żaden nie jest zbędny.
Zoeva Naturally Yours, której nie trzeba przedstawiać bo każdy napewno ją zna. Kolory są poprostu piękne, w takich których ja osobiście się czuje najlepiej.


Matowa pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze 03 Hot Pepper.
Mam już trzy odcienie tej pomadki i bardzo je lubię. Czerwony kolor na ustach to klasyk. A ten kolor jest poprostu idealny!







Pudry HD z Inglota.
Głownie interesuje mnie kolor 505 i 502 do konturowania twarzy.


A jakie Wy chcecie dostać prezenty od świętego Mikołaja ?:)





8 komentarzy:

  1. Hej :) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, mam nadzieję, że będziesz zaglądała częściej :)
    Powodzenia w blogowaniu!
    PS. dodaj sobie okienko obserwatorów, będzie łatwiej dodać Ciebie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś podpowiedzieć mi jak to zrobić? szukałam i szukałam i nic nie znalazłam

      Usuń
    2. Chyba jednak się udało :)

      Usuń
    3. Teraz masz obserwatorów "Google+", ale częściej korzysta się z klasycznych bloggerowych obserwatorów :)

      Ustawienia -> Układ -> Dodaj gadżet -> Obserwatorzy

      Jeżeli nie ma "Obserwatorzy" na liście, to kliknij po lewej po "więcej gadżetów" :)

      Usuń
    4. Dziękuję dziewczyny za pomoc :)

      Usuń
  2. Piękne masz te "zachcianki" - pędzle Zoeva robią ostatnio furorę, paletka też wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No te pędzle to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń