poniedziałek, 8 grudnia 2014

Rouge Edition Velvet

Kultowe pomadki, które zna każda z nas. Długo wzbraniałam się z ich zakupem, ponieważ 50 zł za szminkę to zdecydowanie za dużo. Ale kiedy w Rossmannie pojawiła się promocja 1+1, stwierdziłam że to jest dobry moment żeby je zakupić. Kupiłam 3 kolory: 02 Frambourjoise, 04 Peach Club i 07 Nude-ist. Czwarty kolor dostałam na Mikołajki od mojego narzeczonego, kolor który chodził za mną od bardzo dawna, czyli 03 Hot pepper.
Każdy kto mnie zna, wie że uwielbiam szminki, ale zawsze wolałam takie o wykończeniu satynowym niż matowym. Na co dzień używałam balsamów ochronnych niż kolorowych, ale te zmieniły wszystko. Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez pomalowanych ust. 




Tak wyglądają kolory w świetle dziennym. Od lewej: Frambourjoise, Hot pepper, Peach Club, Nude-ist.



Moim ulubionym kolorem jest ten na ustach- Nude-ist. Uwielbiam go do makijaży dziennych, do pracy ale też i do tych wieczorowych.



Jeśli jeszcze trafie na promocje zakupie napewno jeszcze dwa kolory Ole Flamingo i Ping Pong. 

A Wy lubicie te pomadki? A może używacie innych godnych polecenia ?:)
Pozdrawiam ;*

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem pomadki z Bourjois to jedne z lepszych pomadek na naszym rynku i to w dość przystępnej cenie :) Przesyłam pozdrowienia z Krakowa!

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń