wtorek, 9 grudnia 2014

Nowości pielęgnacyjne 

Ostatnie miesiące były bardzo trudne dla mojej skóry, która się szybko przesuszała i pojawiało się pełno niedoskonałości. Oczywiście to moja wina, ponieważ rzadko kiedy używam kremów do twarzy, ponieważ nigdy nie mogłam sobie dobrać odpowiedniego kremu. Ale od dzisiaj się to zmieni.

Postawiłam na dwie firmy : Mixa i Ziaja. 




Po kosmetyki Ziaja udałam się do ich firmowego sklepu, gdzie kosmetyki pomagała mi dobierać pani kosmetolog. Po krótkiej rozmowie doradziła mi krem z serii Ziaja Med.





Ziaja Med to specjalistyczne linie dermokosmetyków opracowane jako kompleksowy program pielęgnacyjny ukierunkowany na potrzeby skór wymagających i wrażliwych, często dysfunkcyjnych. Są to przede wszystkim produkty hipoalergiczne, bezzapachowe. 
Kuracja antybakteryjna, krem redukujący trądzik 
-hamuje aktywność enzymu, 
-normalizuje pracę gruczołów łojowych,
-ogranicza rozwój bakterii,
- działa łagodząco,
- zmniejsza możliwość powstawania zaskórników.
Krem ten można stosować nie tylko na twarzy ale również na plecach, barkach i klatce piersiowej.





Drugi kosmetyk to aktywny krem na niedoskonałości BB, przeznaczony do skóry tłustej i mieszanej o średniej ochronie SPF15. Posiada 6 substancji aktywnych: normalizujące, nawilżające, wygładzające, ochronne, kryjące, rozświetlające. Krem ma za zadanie wyrównać koloryt skóry, zakryć zaczerwienienia, przebarwienia i rozszerzone pory. Działą matująco i redukcję błyszczenie skóry.



Ma dość ciemny kolor, ale po rozsmarowaniu na twarzy praktycznie go nie widać. Pani kosmetolog powiedziała że mogę go używać również jako bazę pod podkład.



Kosmetyki Mixa dostępne są w Rossmannie, Natura, Hebe i Super Pharm . Zdecydowałam się na te kosmetyki, ponieważ uwielbiam ich dwufazowy płyn do demakijażu i chciałam spróbować innych kosmetyków. A taka mała ciekawostka, o której sama się dowiedziałam, kosmetyki Mixa należą do firmy L'OREAL. 




Krem łagodzący, przeciw zaczerwienieniom, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, która ma skłonności do reakcji pod wpływem działania czynników zewnętrznych i wewnętrznych. Mam go już od kilku dni i póki co mogę powiedzieć że jest całkiem fajny.



Mleczko do demakijażu do skóry wrażliwej i reaktywnej. Posiada ekstrakty z róży, które koją i łagodzą wrażliwą skórę. Również mam go od kilku dni i nie jestem z niego zadowolona za bardzo. Słabo zmywa makijaż, nie to co ten dwufazowy płyn. pozostawia takie uczucie jakby skóra była dalej pokryta podkładem.




Poużywam ich trochę, po testuję i wtedy przyjdę do Was z dokładną recenzją.
Macie któryś z tych kosmetyków? Albo jakieś inne z tych firm? Jak się u Was sprawdzają ?


3 komentarze:

  1. Witaj :) Chciałabym Cię poinformować,że nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award i byłoby świetnie gdybyś odpowiedziała na 11 przygotowanych przeze mnie pytań. Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: http://blondivy.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice products!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń