poniedziałek, 15 grudnia 2014


JOY BOX


Dzisiaj przychodzę do Was z moim pierwszym takim pudełeczkiem. Długo zastanawiałam się czy jest sens zamawiać tego typu pudełka. Na naszym rynku jest dużo takich ofert, ale tylko w tym pudełeczku wiemy co dostaniemy i sami też mamy możliwość wyboru kosmetyków. 


Pudełko możemy zamówić na stronie internetowej (klik), tam też mamy pokazane jakie kosmetyki są w każdym pudełku i kategorie z których możemy wybrać aż 3 kosmetyki.
Koszt takiego pudełka to 49 zł, jest to dużo koszt ale patrząc na kosmetyki nie jest aż tak źle. Chociaż niektóre mogłyby mieć większą pojemność:)


W każdym pudełku znajduję się:
- Żel pod prysznic Original Source Coconut (produkt pełnowymiarowy )

-Pasta do zębów Signal White Now (50ml)

-Maseczka Bielenda Professional Formula ( u mnie akurat nawilżająca)

- Luksusowy krem- serum do rąk i paznokci Eveline (30 ml, cudownie pachnie- argan i vanilia)

- Wazelina Pure Petroleum Jelly (50ml)

- Błyszczyk Bell, trwale barwiący usta w kolorze 6 (bardzo ładny kolor, ciemno różowy wpadający w fiolet, stosunkowo długo utrzymuje się na ustach)




To co wybrałam spośród innych kosmetyków:
- Tusz do rzęs IsaDora Build- Up Mascara Extra Volume (miniatura 3ml), miałam ją dwa razy na rzęsach i pierwsze co zauważyłam to brzydki zapach i delikatnie się osypuję,
- Baza pod podkłąd Smashbox Photo Finish Pore Minimizing (7ml)
-Balsam do ust Balmi (7g), fajny balsam nawilżający do ust.

Ogólnie jestem zadowolona z zawartości, ale czy zamówię następnym razem to nie wiem. Ciekawa jestem tej bazy z Smashbox'a, ale jest taka malutka że szkoda mi jej używać. Użyje jej napewno na specjalną okazję, czyli świąteczną imprezę ze znajomymi. 


Macie swoje pudełeczko Joy Box albo inne takie cudeńka ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz