piątek, 12 grudnia 2014

Liebster Blog Award


W takim razie czas i na mnie. Bardzo się cieszę że mogę wziąć w tym udział. Niestety odpowiem tylko na pytania, nie nominujący nikogo. Ponieważ dopiero zaczynam i nie znam wielu blogów, tzn znam ale nie wszystkie obserwuje itp.
Dziękuję za nominację od Natalii z bloga <klik> . Bardzo ciekawe pytania, więc biorę się za odpowiedzi :)



1. O czym marzysz?

Marzeń mam bardzo dużo, ale takie największe to mieć swoją drugą połowę ciągle blisko siebie.  

2. Gdybyś miała możliwość uciec na kilka dni od monotonii codziennego życia, gdzie byś się wybrała?

Santorini Grecja !


3. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?

Narzeczonego, rodziny i przyjaciół :)


4. Twój sposób na udany dzień?

Wstawanie u boku bliskiej osoby:)

5.Ulubione produkty do pielęgnacji twarzy?

Woda termalna i piling.


6. Rozum czy serce, czym kierujesz się podejmując decyzję?

Zależy w jakiej sytuacje, ale zdecydowanie częściej rozumem.

7. Twój pomysł na najlepszą kawę w chłodne i mroźne dni?

Zdecydowanie wolę koktajl truskawkowy !


8. W czym czujesz się lepiej: luźny, obszerny sweter + wygodne dżinsy, czy 
może mała czarna + wysokie, czerwone szpilki?

Luźny, obszerny sweter i dresy !

9. Słowo, które najlepiej Cię opisuje?

Dokładność:)

10. Pepsi czy Coca Cola?

Coca cola raz na ruski rok ;d

11. Jak przygotowujesz się do świąt?

Czekam na prezenty z niecierpliwością :):):)
 



Dziękuję za nominację, ciekawe pytania. Przy następnej nominacji zrewanżuję się i również kogoś nominuję :) Buziaki ;*;)

2 komentarze:

  1. Świetnie, że odpowiedziałaś na pytania :) Okazuje się, że nie tylko ja jestem zwolenniczką wody termalnej,a jakiej firmy używasz?

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie zamieściłam post z metamorfozą mojej mamy:
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tej z Vichy, ale już mi się kończy i chciałabym wypróbować z innej firmy :)

      Usuń