poniedziałek, 1 grudnia 2014

PURPLE SILVER  I ICONIC3

Mój pierwszy makijaż na blogu. Wykonałam go na mojej modelce- Iwonie, która będzie często pojawiać się tutaj ;)
Z racji że jest to pierwszy taki post, jeszcze się uczę jak się tutaj operuję wszystkimi narzędziami, post ten będzie bardzo ubogi w zdjęcia i opisy. Ale następne posty będą jeszcze lepsze, z większą ilością zdjęć. Pozdrawiam ;)











Użyte kosmetyki
Twarz:
-podkład Astor MACH PERFECTION
-korektor CATRICE CAMOUFLAGE CREAM 010 Ivory
- puder INGLOT Mattifying Loose Powder
- bronzer ASTOR  Skin Match 002 Brunette
- róż INGLOT w kolorze 68
- rozświetlacz byBELL Hidhlighter Glow Skin Powder


Oczy:
- jako bazy na górnej powiece użyłam Maybelline Color tattoo w kolorze 35- on and on bronze, a na dolnej powiece 300-Fuchsia Fever,
- cienie: Paleta Makeup Revolution Iconic3, Maybelline Eyestudio Duo 435 Purple Silver oraz pyłku z my Secret Star Dust, którego położyłam na mokro z kropelką Duraline z Inglota.
- cielistej kredki z Oriflame Kohl Pencil Nude

Usta:
- Rouge Edition Velvet Bourjois w kolorze 04 Peach Club


1 komentarz:

  1. Ładny makijaż ;-) Modelka również, czekam na następne ;-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń